The winners!!! :)

De två vinnarna som har vunnit varsin Nick Brandt poster med elefanten på är följande! :)

  Nike ! :) <3 om Utlottning av Nick Brandt posters:
Lejon & Elefant :)
13 November, 10:39  
   
  Eyra om Utlottning av Nick Brandt posters:
Fladdermus och lejon!! :D:D
12 November, 18:31
 
 Jag gratulerar er båda till vinsten och kommer med priserna till skolan imorrn, så håll utkik efter mig! :)

Kyckling och champinjoner står på middagsmenyn, måste gå och undersöka lite närmare...
Ha det bra! :)


Kommentarer
Postat av: Eyra

OFTA!!! TACKTACKTACKTACKTACK!! :D pratar dig i morgon när jag ser dig! och just det, pratade med Petra, min danslärare, hon sade att du gärna får komma och prova men börja efter vintern (annars blir det så svårt för dig när alla kan danserna) men jag såg att kulturskolan har en kortkurs i modern dans nu, tre lördagar på rad i medis! -500kr. jag har gått en sådan och det var superkul! :D

2011-11-16 @ 17:13:22
URL: http://sukkersukker.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0