Utlottning av Nick Brandt posters

Hej hej!
Idag blir det en plugglördag, vi har jättemycket över lovet, och man vill ju självklart hinna med.
Jag tänkte också köra en liten utlottning här på min blogg! Jag har nämligen fått tre posters från Fotografiska under min praotid, de föreställer det första elefantfotot som fotografen Nick Brandt tog från hans utställning. En har jag redan hängt upp på väggen tillsammans med min HP-poster, och de andra två tänkte jag att ni kan fightas om!!! :)
Så för att vara med i utlottningen behöver ni svara på följande fråga:
-Nämn två djur till som Nick Brandt har fotograferat för sin utställning "On this earth, a shadow falls".
Om ni inte vet har ni ju alltid internet att tillgå... Lämna ert svar i kommentarsfältet till detta inlägg med namn så jag vet vem det är som har svarat. Dem två som svarar rätt snabbast vinner! Vinnarna publiceras på måndag kl.20.00, så ni har fram tills dess på er! :)
Här kommer bilden:


Nu blir det science plugg! :)

Kommentarer
Postat av: Eyra

Fladdermus och lejon!! :D:D

2011-11-12 @ 18:31:59
URL: http://sukkersukker.blogg.se/
Postat av: Nike ! :) <3

Lejon & Elefant :)

2011-11-13 @ 10:39:23
URL: http://nikeez.blogg.se/
Postat av: Anette

Hejsan!

Letar efter posters av Nick Brandt, vet du var de finns att köpa..?

2011-12-03 @ 13:15:14
Postat av: Anette

Lejon o flodhäst! :-)

2011-12-03 @ 13:19:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0