Hello again!

Hej hej allihopa! :)
Som sagt är julen förbi och det nya året 2012 har stigit in genom tröskeln - det har alla märkt, ja alla förutom min blogg då, som stannade upp lite där vid griljeringen av skinkan...
Nu är jag tillbaka igen, som jag har varit många gånger, med nya mål och nya idéer! Framöver kommer bloggen handla om det som jag brinner för och tycker om, och det är inte enbart mode, kan jag säga. Självklart vill jag göra bloggen så intressant som möjligt för er, så det är bara att komma med förslag närsomhelst om saker som jag kan ta upp här i min bloggvärld.
En ny bloggdesign blev det också, stilrenare och mer plats för bilder - me like!
En ny quote of the day kommer komma upp varje dag under headern, det är bara att hålla utkik!
En ny outfit of the day kommer också här!:)





Kappa + Byxor - Myrorna
Tröja - NK/Myrorna
Scarf och basker - H&M
Doctor Martens - yeah, they're Doc's what more do you want? :)

Iphone kameran är inte direkt bäst på att ta bilder, den första var ju inte nån vidare alls... Funderar på att skaffa mig en riktig kamera som jag kan fota kvalité bilder med... Ja, vi får se, älskar ändå Instagram...

Kram, kram!

Kommentarer
Postat av: eyra

DOCTOR MARTENS! Kärlek!

2012-02-08 @ 14:41:03
URL: http://sukkersukker.blöogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0