EastEndCosmetics

Vill tipsa er om en bra hemsida där man kan köpa jättebillig make-up! Det är en engelsk sajt som har allt från kropps och hår produkter, till makeup och parfymer. Där har de alltid minst 50% rea på alla grejer, och det är inte bara skitmärken. Där finns L'Oreal, Maybelline, Nyx, Lancome...ja, massoe med olika märken, alltså.
Personligen tänker jag på att beställa nån av de två ögonskuggetrion till hösten från Nyx därifrån.
NYX  Eye Shadow Triple Shadows TS 12 Golden/Rust/Walnut BronzeNYX  Eye Shadow Triple Shadows TS 21 Copper/Rust/Bronze
Båda kostar 4 pund styck, alltså ca. 45kr, och Nyx är bra kvalité. Till och med tillsammans med frakten här till Sverige blir det betydligt billigare än om man köper det här. Kan bara inte bestämma mig vilken av dem två jag ska köpa... Det viktigaste för mig är att ha den vinröda färgen, och den finns ju på påda paletterna, så det blir lite svårarare att välja. :)

Här är en länk till sajten: http://www.eastendcosmetics.co.uk/

Ha det bra, ska äta sen middag snart och sen blir det Magnum glass!

Kommentarer
Postat av: Nike♥

Grym sida!

2011-09-08 @ 08:23:43
URL: http://nikeez.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0