Blogging at last, 27/9! :)

Hej hej!
Nu är klockan 23:06, och jag bloggar för första gången på en vecka typ! Jag vill inte att det ska gå till så, och jag tjatar på studierna hela tiden, men det är så det är, skolan blir allt mer krävande. Jag vill ändå pusha bloggen framåt, och det ska jag försöka göra den här veckan, lämna gärna en kommentar om ni är nöjda eller missnöjda och kanske lite tips på vad ni vill se! :) Det skulle vara awesome!
Idag är det alltså tisdag, dåligaste skollunchen på länge med biffarna som smakade så konstigt... Det är så skönt att de flesta av våra assesments blev framflyttade så vi får lite break i alla fall. :D
Under förra veckan har det hänt mycket, jag blivit medlem på Instagram, heter hermione97 för er som vill skåda mina verk! :P Har färgat håret i en rödare nyans, är suuupernöjd med det!!! Har kollat jättemycket på bra film, mer om det i senare inlägg. Det där var kanske inte mycket, jag skriver och kommer på fler grejer framöver säkert. Alltid när man ska sätte sig och skriva ner eller berätta något så kommer man bara ihåg vissa saker, till och med om andra grejer verkade mer intressantare, vet inte varför det är så faktiskt...
Här kommer dagens outfit tagen med min Iphone, hittade inte kameran! :)





Posade lite här på slutet! :P Ville verkligen min vintage-ring och mitt nya nagellack från H&M!
(Å kanske min nya hårfärg också, kommer lägga upp då och nu bilder senare!)

Jeansjacka - Lindex
Sjal och strumpbyxor - H&M
T-shirt - MQ
Kjol+skor - Monki

Räckte det med bilder??? :D Nu när jag har Instagram kommer jag bli ett fotofreak!
Imorgon blir det upp tidigt, så god natt och vi ses imorgon med nya färska inlägg! :)

The only way to predict the future is to have the power to shape the future.
//Eric Hoffer


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0