Where is Top Model?

Hej hej!!!
Har haft två assessments idag, sitter här och måste göra svenska reportaget tills på måndag när jag egentligen vill kolla på Americas Next Top Model...hittar inte avsnittet heller...
Nu när jag sitter här och tänker, man ska ju börja med julhandeln supersnart!!! Första advent är på söndag, och jag kan inte tro det! Nyss var det julafton och om bara fyra veckor är det jul igen, unbelievable... Önskelistan måste skrivas så snart som möjligt, föräldrarna vill alltid vara i god tid. :) Får kanske även lägga upp på bloggen vad jag vill ha!
Måste göra nåt nu för att inte dö i tråkighet. I say, just put a smile on your face and you'll be just fine! :D


Kommentarer
Postat av: eyra

åhh, tacktack!! :D

2011-11-26 @ 21:53:17
URL: http://sukkersukker.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0