Min dag börjar nu :P

Hej hej!!!
Vet inte om nån ens kommer märka att jag blogga idag eftersom jag för det mesta bloggar ganska sent. I alla fall, idag har jag faktiskt kollat på Gossip Girl, inte som jag skrev igår, och nu, precis nu ska jag plugga matte. Vet inte vad som har hänt, men jag blir liksom ganska utmattad när jag kommer hem efter skolan... Jag sätter mig framför datan, kollar på några videos på YouTube, och typ börjar sova framför skärmen. Sen orkar jag inte mer och bara lägger mig på sängen bredvid min älskade katt Boris och bara somnar. När jag vaknar är det klockan åtta, och vi ska tydligen äta middag. Som en sömngångare går jag upp och kryddar maten, det är det jag står för i familjens mat by the way, äter, känner mig piggare och piggare och sen börjar dagen rulla på liksom. Vet verkligen inte vad som händer... Nu är jag jätte excited över att jag nu, 22:07, ska plugga matte!!! :)
Jag ska försöka bättra på min livsstil, träna oftare (tränar redan) och inte äta sötsaker på vardagar. Sötsuget drar mig tillbaka i mitt gamla liv, jag vill bara släppa den fri och fortsätta lev med en positiv inställning!


Hur som helst, nu blir det mycket nödvändigt matteplugg som kanske, bara kanske, följs av ett Merlin avsnitt! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0