Hi there!!!

Hej hej!
Har haft fullt upp i helgen då jag jobbade på kära Fotografiska som garderobiär, japp det är så det kallas när man står och jobbar i garderoben! :) Träffade en jättesnäll tjej vid namn Hulda som är min nyblivna arbetskamrat, hon har lärt mig så mycket på bara en dag, tack så mycket , Hulda!!!
Då jag inte arbetade i svart tröja och mörka byxor såg jag ut på detta vis!


Beige topp, jeans "klänning" och strumpbyxor - H&M
Skor - Din Sko

Måste gå och lägga mig snart, vill bara inte schasa bort Boris från sängen...
By the way, det är den 21:a idag vilket betyder att det är exakt två månader tills jag fyller 15!!! Can't wait! :)

The purpose of art is washing the dust of daily life off our souls
//Pablo Picasso


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0