Är det bara jag som längtar?

Hej hej!
Har bestämt att bloggen får hjälpa mig att fly undan vardagen under den närmaste veckan i alla fall. Den får bli en plats "where I let myself free", liksom. Plugg kan väl också nämnas, bara att det inte går överstyr! :P
Idag är det den trettionde november, alltså sista dagen i november. Imorgon är det redan första december, är det nån som kan tro det!?! Har nån märkt hur snabbt november gick, hur den bara flög förbi??? Well, nevermind that, imorgon börjar Julkalendern!!! Är det nån mer som kollar på det än bara mig? Jag tycker att det är bara så mysigt och man kommer bättre in i julstämningen på något vis. På tal om det så måste jag fixa en önskelista, annars blir det inga julklappar, vet ni!!! Får skriva på datorn denna gång, så det blir lite mer tydligare.
Idag har jag faktiskt inte pluggat någonting, kan bara inte göra det på onsdagar, vi börjar 8 och slutar 16, när jag kommer hem läbgger jag mig på sängen och sover, that's just what I do! Kommer att planera upp dagarna bättre då jag får med alla uppgifter som vi har innan betygen sätts.
Just det, har också lärt mig introt på Someone Like You på piano, är jättestolt med ett ont långfinger... :)
Så missa inte det första avsnittet av Tjuvarnas jul imorrn, otherwise you'll regret it!

Bad weather always looks worse through a window.
//Tom Lehrer



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0