Tom dag

Hej hej!
Denna dag har varit ganska lång men tom på händelser. Har velat fortsätta skriva på min engelska uppsats, men det är nåt som hindar mig, ibland går det bara inte att skriva. Istället har jag skrivit ner extra ideer för att göra berättelsen bättre! Var på promenad idag vid sjön, har bestämt mig nu att imorgon ska jag ta en löprunda där. Typ min första löprunda ever!!! Den får inte bli för "hård", kommer kollapsa eller falla ihop annars... :) Så imorgon ska jag vakna typ vid halv nio eller nio och jogga! :) Jag undrar verkligen om jag kommer att gilla och fortsätta med det.
Dagen har jag också spenderat framför datan (ganska) mycket. Har kollat på olika make-up tutorials av en tjej på youtube som heter magicgrl111. Hon gör verkligen jättebra tutorials och ger riktiga tips som hjälper! Kolla in henne, ni kommer inte att bli besvikna! ;)

Denna bikini från H&M gillar jag jättemycket just nu! 50kr per del.

Hittade ingen bild på bikinin utan modellen så ni får faktiskt stå ut med denna för fina kropp! :D

Vi ses!

Kommentarer
Postat av: Niike

Man ser inge3n bild på bikinin ''/



//Nike

2011-05-08 @ 12:34:04
URL: http://nikeez.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0