Superroligt på Grönan igår!

Hej hej! Tillbaka igen! :)
För det första vill jag gratulera Ghadia, för att hon fyller hela 14år idag! Grattis, my dear friend!!! :)
För det andra vill jag meddela er alla att jag kom på delad tredje plats på Dr. Hans Bergström Essay Competition, alltså den där "Why English"vi skrev i skolan. Fick ett mail från vår rektor, mr.Clark, där han gratulerade mig och sa att både jag och mina föräldrar var bjudna på prisutdelningsceremonin (gud vad långt ord) den 8:de juni i Engelska skolan i Täby! Jag är jätteglad och självklart väldigt stolt över mig själv! :) :P :)

Igår var jag och Ghadia på Grönan och det var första gången jag åkte Insane!!! När vi stod i kön var vi typ jättenervösa, inte minst sagt när vi satt oss i sätena också!!! När vi åkte upp kändes det som om jag låg i en säng och flög upp och ner! Efter ungefär 30 sekunder var åkturen över. Jag kunde inte tro det, hade jag klarat av det som jag var mest rädd för på hela Gröna Lund?! Ja, visade det sig, jag hade det!!!

I nuet sitter jag med en kopp te med kakor och en jordgubbsrem från Grönan, har fortfarande det oranga åkbandet kvar på högra armen... Tror att det blir Top Model eller The Vampire Diaries, vet inte vilken jag ska välja före det andra, hmmmm.........nä, det får bli Top Model först och VD sen!
Mer inlägg kommer senare idag!
See y'all!


PS. Vi satt också i ett rött kugghjul! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0