Outfits from last and this week

Hej hej!
Tog en lite kortare joggingtur idag, kände inte för att jogga ihjäl mig direkt.
Inte så rolig dag idag eftersom vår klass fick veta att vår favoritlärare kommer sluta, mr.Flynn, 7smart will always miss you!!! Imorgon blir det teaparty, man ska ha med sig en tekopp, mr. Flynn fixar teet, oooosome, som mr. Flynn säger! :) Kommer ha min jeansklänning på mig imorgon, vet bara inte vilka skor...
Här kommer mina outfits från förra veckan och idag!

Klänning, skor och halsband - H&M




Skjorta, leggins - Monki
Halsband - H&M





Dagens outfit
Kofta, shorts och espadrillos - H&M
Örhängen - Lindex
Väska - Vintage från nån gammal väskbutik :)

Ska gå in på hm.com och kolla på deras nya rea!
Vi ses!

Kommentarer
Postat av: Eyra

jag vet!!! :D LOOOOOOOOVE IT!

2011-06-01 @ 23:44:13
URL: http://sukkersukker.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0