Lite yr

Vid halv tio idag kom jag tillbaka från min första löprunda, ever!!! :) Det var ganska kul faktiskt, joggade runt sjön, självklart var det jobbigt också men hälsan och konditionen är värt det. Inga bilder på omgivningen får ni, kunde inte ta bilder direkt när jag joggade... :) Ni får bara bilder på mina kläder, samma som jag har på idrotten, så inte riktigt intressant. :P
Sitter och löser sudoku nu framför datan, ska också titta på "Är du smartare än en femteklassare" på SVTPlay, och sedan efter allt ska jag skriva på min engelska novell. :D Jag vet, jag gör allt roligt först och det jobbiga sen istället för tvärtom, då blir man mer peppad istället tycker jag!







Ses senare!!! <3

Kommentarer
Postat av: Niike

Va kul att du kan jogga igen, för du hade väl någon lår-skada eller va det heter? Men det är verkligen kul att komma ut och jogga ibland ;)

2011-05-08 @ 12:32:55
URL: http://nikeez.blogg.se/
Postat av: Ghadia

Japp vi kan göra det när vi är i skansen, det var et jag tänkte ;)

2011-05-08 @ 16:13:06
URL: http://ghadia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0