Jedward - coolingarna!

Hej hej!
Har suttit klistrad framför tv:n hela dagen och kollat på ryska kanaler, väldigt intressant, minsann!
Början på veckan idag, lite seg start med SO-prov och allt, som inte gick så dåligt, må jag säga, ser fram emot resten av veckan som jag känner på mig blir mer händelserik.
Bilden av Jedward killarna som jag skrev om igår ville jag ju visa er. Hur coola är dem inte på denna bild, ha?

Den är inte tillräckligt stor för att vara en bakrundsbild för min data... :( Måste leta mer... :) När man kollar på bilden gissar man vem som är John och vem som är Edward. Jag antar att John är den mer allvarliga med kameran och Edward är den med det mystiska "Mona Lisa" leendet.
Ja, här fick ni en liten bildanalys!

Ha det super!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0