Express, shape of my heart...

Hej hej!
Mår inte så bra nu så ligger i sängen och lyssnar på musik i smyg från mina föräldrar, det är ju 00.03 trots allt.
Imorgon, eller rätatre sagt idag är det tisdag, en dag då jag inte kommer göra något särskilt efter skolan. Vill verkligen slappa i soffan och kolla på rysk tv. :) :)
Kommer också lägga upp lite outfit bilder från förra veckan...
Å, just det, ville bara påpeka en sak som är värdig att tas upp i min blogg. :P SH hade en jättecool T-shirt på sig igår. Den var typ lila och batikmönstrad, får se om jag hittar en bild på google...

Ungefär så var mönstret! :) Fint va?

I must be strong and carry on, cause I know I don't belong, here in heaven... (Tears in heaven, Eric Clapton)

Ses, ja ni vet,lite senare!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0