Cooper test - 15min 37s

Hej hej!
Under mitt lilla blogguppehåll har det hänt ganska många saker. Den största ändringen för mig är nog att jag gick och klippte av 25cm av mitt hår!!! Klippte kort page i Klippoteket i Farsta centrum hos en jättetrevlig tjej. Vill ni se hur jag ser ut om ni inte redan har sett mig någonstans? Ja, här får ni! :) :P :)



Å en till bild............nä, jag bara skoja!
Idag hade vi Coopertest på idrotten, man ska alltså springa 2.4km på max 20min. Jag har inte sprungit några springtest i skolan pga min höft på ett år och när jag nu har börjat jogga ville jag testa hur det skulle kännas om jag sprang Coopertestet. Det gick jättebra, verkligen inte så som förväntat! Man ska springa 2.5 varv runt Gubbängsfältet, första varvet sprang jag på 8.50 och andra på 6.47, kände inte ens att jag ökade takten bara att det blev lättare att springa mot slutet! :)
Ska visa er vad jag har tänkt köpa till mamma i morsdag present. Det är ett halsband från Lindex med ett urgulligt hjärta och pyttesmå vingar.

Tänker också på att köpa blommor, problemer är att jag inte vet om jag ska köpa rosor eller tulpaner...Ja, nu vet jag, jag ska försöka hitta några likanande blommor som liknar det på halsbandet, ja det blir ju superbra!!!

Mer inlägg framåt kvällen!
Ha det jättebra! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0