Äntligen alla tillsammans!

Hej hej!
Science provet är över och nu när jag såg resultatet på school soft blev jag ännu gladare, fick MVG!!!!!! :)
Nike, din fest som var igår var jätterolig och bara super!! Kul att alla tjejerna var tillsammans och fick prata ut. Plus, tack så mycket Johanna.So att jag fick sjuss hem, dina föräldrar är jättesnälla!
Här kommer lite bilder från festen!



Lilla Emily fick plats i den stora låda med papper som Alice och Nathalie hämtade som falsk present! :)



Alla var lika spända på presenterna som födelsedagsbarnet, Nike!


Alla ville förstås ta kort! Här är Ofelia med sin snygga systemkamera


Nike ville också får plats i lådan men tillslut fick vi alla dra henne upp ur den! :D


Johanna...


...och jag! :)

Måste fixa mig, ska på bio och se Pirates of the Carribean, är jättespänd!

Ha det bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0