Sorry

Hej hej!
Har inte bloggat idag förrän nu och har ju lovat er en "trend-fredag", tyvärr har jag varit supertrött efter idrotten igår så det blir ett trend-collage imorgon istället.
Här kommer Dagens Shoppingtips i alla fall:
Image 1 of ASOS Too Much Too Young Tee
T-shirt, 162kr på Asos nu (det är 20% rabatt på den).

Jag har blivit medlem på Asos för att det är fri frakt och superbra kläder. De har också en Outlet med upp till 70% på allt! Kommer meddela er om jag har köpt något därifrån. Kolla in Asos, det är det värt att göra, klicka på länken under bilden. :)

PS. Ghadia, honestly, jag visste inte ens att Marton kunde skratta så!!! (Kolla in Ghadias blogg för att förstå vad jag menar).

See ya!!! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0