No skiing this year

Hej hej!!!
Nu har jag fått in alla mina 26 paket som jag har sålt på newbody.se. Vår klass säljer ju det för att samla in pengar, gav katalogen och beställningslistan till mamma och det var jättemånga som köpte på hennes jobb. Hon kanske också hämtar den på måndag, så det kan bli ännu fler paket!
Vi har också kollat på skidresor, men det lär inte bli någon i år. Gör inget, det var ändå kul med klassen på vår Romme resa! :):)
Lite halvtråkig dag idag, på idrotten hade vi beep-test som jag inte var med på. Bäst av tjejerna var Johanna och bäst av killarna var Simon Hector, han hade 14.4!!! Ingen i klassen fattar hur han springer så snabbt och orkar fortsätta också, ja, grattis till er båda!!! :):):)
Dagens shoppingtips kommer upp senare under dagen.

Ses!

Kommentarer
Postat av: Ghadia

Hmmm...Marta? Jag märkte en sak....du hade aldrig en sån där onsdags special:P Och...imorron ska du ha tema fredag eller vad det nu hette??? Hmmm

P.S. Japp jag tog bilden från dig! ;)

2011-03-31 @ 21:20:53
URL: http://ghadia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0