Double work, or triple, I should say

Hej hej!
Ja, som sagt, nu jobbar jag på min Engelska uppsats och hoppas bli klar med den tills tre eller fyra så att jag kan göra min franska läxa och börja på min Science uppsats. Supermycket, ska planera om i kalendern för nästa vecka så att det blir plugg på vardagarna och kul på helgerna istället för tvärtom. :)
Nästa vecka får faktiskt bli bättre än denna, gillar inte att ha tråkigt på lektionerna. Vi jobbar ju också på en bro på science lektionerna, måste kolla över vilket material som ska användas för den.
Det är den här boken vi analyserar på Engelskan, den heter " The Curious Incident of the Dog in the Night-Time", och handlar om en kille som har Aspergers syndrom. Jag tycker att alla borde läsa den för att förstå hur det är att leva i ett så annorlunda liv.


Ha det bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0