Red riding hood

Igår, nu är klockan 00:24, såg jag på filmen Red Riding Hood, den nya, mer läskiga versionen, inte den klassiska.
I den här filmen bor Valerie "rödluvan" i byn som vanligt med sina föräldrar men byn blir invaderat av den stora stygga vargen som är en varulv i den nya versionen. Valerie är kär i Peter, sin barndomskärlek, men måste gifta sig med Henry för att hennes mamma vill det.
Det är både ett triangeldrama och fantasy skräck historia. Amanda Seyfred passar för den oskyldiga men starka rödluvan. Å, en sak till, jag kan bara säga att han som spelar Peter är väldigt snygg! :)

Senare idag ska jag till Handen, till biblioteket, vill komma mer in i läsandet som jag har tappat lite.
I nuet blir det musiklyssnande och lookbook.nu!

God natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0