On the beach today

Hej hej!
Idag var hela klassen så som alla andra klassen i IESE på Class Trip Day. Vi valde att åka till Flatenbadet som ligger ungefär vid Tyresö.
Utsikten och själva platsen var väldigt fin, lite sandig bara, men det är ju det som är meningen... :) Vi hade det kul, nästan alla badade och tog sitt första dopp, så klart solade vi också! Några valde att stanna kvar och sola och bada lite till men jag åkte hem, tog en välbehövande dusch och åkte till mamma i Farsta centrum. Där köpte jag skorna som jag skrev om i några inlägg sen, säger inte vilka ni får se imorgon eller på skolavslutningen... :P
Imorgon ska jag ju till Hans Bergström Award Ceremony i Täby engelska skolan. Är rätt nervös, det är prisutdelning där jag kommer få pris för tredjeplats, att stå på scen inför människor som har ganska mycket makt är lite för överväldigande enligt min mening!
Jumpsuiten som jag hade på mig idag ser ni här! :)
Rules By Mary Short Big Buttoned Cardigan From Mq, H&M Divided Short Jumpsuit From H&M
Jumpsuit - H&M, Cardigan - Rules by Mary. http://lookbook.nu/hermione97 om ni är registrerade, hypa gärna! :)

Min morbror fyller år idag, ska gå och ringa till honom via Skype med mamma, han bor i Vitryssland, i Minsk.

Ha det bra på denna supervarma dag! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0