Jedward in my heart

Min wallpaper på datan just nu:

Har gjort ett kollage, men den fick inte plats på höjden. Tryckte på en knapp, och den multiplicerades över hela skärmen! :)

Här är deras musikvideo från när de var arton, ungefär ett och etthalvt år sen. Snygga, det är bara det jag säger, tyck som ni vill! :P


Nu vill jag tänka ut några mål jag ska försöka nå under sommarlovet, som t.ex köpa något eller komma tillbaka till något jag inte gjort på länge. Vi får se vilka det nu blir...

Vi ses!

Kommentarer
Postat av: Eyra

tvillingar ? hhaha! jag vet, jätte fina kläder! nää, har inte skrivit den, men jag önskar att jag gjort det :)

2011-06-10 @ 10:11:30
URL: http://sukkersukker.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0