I'm still standin

Hej hej!
Gör saker på dagen, bloggar på kvällen, ungefär så ser min blogg ut just nu. :) Njuter av lovet, säger jag bara...
Idag var jag på stan med mamma, vi gick runt på Kungsträdgården där matfestivalen "Smaka på Stockholm" pågår, för mycket fulla människor så vi skippade att äta där och åt på McDonalds istället.
Kollar på Öob påsen som är full med alla mina saker från skåpet i skolan, min städdag blev lite tidigare eftersom jag ska åka på award ceremony i Täby för essay competition på onsdag. Gud, nu är det inga mer assesments, läxor och annat, snart är det sommarlov och efter det går vi i åttan, i åttan!!!
Här har ni min dagens outfit, blev nöjd med kombinationen av jeansklänningen och mina nya gladiatorsandaler! :)




Klänning - Gina tricot
Lilla halsbandet - Pilgrim
Stora halsbandet - Indiska
Sandaler - Vagabond

Kommer snart lägga upp bilder från mitt första besök på COS, H&M:s nya butik Collection of Style på Biblioteksgatan.

God natt, everyone!!! :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0