Hans Bergström award ceremony yesterday

Hej hej!
Blogguppehåll på en dag igår, mådde illa efter alla åkturer med både buss och tåg... :( Tillbaka med ny energi idag! :)
Igår var det som ni alla vet vid det här laget prisutdelning i Täby för essay award. Skolan är ganska stor, men deras aula är lika stor som vår hörsal i Enskede. Det bjöds på fika, lunchbuffé och en mini dessert i form av chokladdoppade jordgubbar och chokladtryfflar. Alla som vannnågot fick pris i form av pengar, blombukett och ett inramat diplom som ni kan se på bilden nedan, där kan ni också se hur jag såg ut när jag var tre år gammal. :P

De som vann engelska skolans egna eurovision upträdde med sången L'amour est bleu som på finalen. Efter prisutdelningen fick vi alla fotograferas på den stora trappan i skolan, jag fick till och med sitta på den och vi alla fick säga "bikini" för att bli lite uppmuntrade och visa tänderna. :D
Min outfit får ni se nedan där jag också har på mig de nya skorna från H&M som jag köpte för två dar sen. :)

Blus, kjol och skor - H&M
Väska - vintage

Nu måste jag faktiskt gå och äta, är superhungrig. Senare under dagen kommer ett sommar-skolavslutningsinlägg! Med outfit, of course :) :-)

Ha det bra!

Kommentarer
Postat av: N I K E

Stort grattis ! Om du vill kan du gärna ge lite pengar till mig, om du tycker att det var för mycket hihih ;)

2011-06-09 @ 18:24:03
URL: http://nikeez.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0