When lov takes over!

Hej hej allihopa!!!
Har inte bloggat och jag har inga ursäkter att tillgå! Vet inte som hade kommit över mig, men ska försöka att hålla fast vid bloggen så mycket jag kan den närmaste tiden!
Nu äntligen är det jullov, inga läxor och inget plugg (ja, förutom den kära matteläxan!!!) fram tills den 10 januari, hur kul är inte det?!?! Blev jättenöjd med mina betyg, och jag kan lugnt pusta ut efter en mycket händelserik termin. Är lite förkyld just nu med en täppt näsa, hoppas verkligen att det går över till jul!
Det roligaste som har hänt mig hitills är att jag fick svar per e-post från min franska brevvän som vi ska ha en utbytesresa med i maj nästa år! Hennes namn är Jane-Alice, och hon verkar vara jättesnäll! :) Ska försöka skriva till henne på franska idag, Google Translate - here I come! :D
Just det, har inte kollat på dagens avsnitt av julkalendern än, måste göra det. Ha det bra så länge!!! Ses senare!



Kommentarer
Postat av: eira

jaa, jag tror det :D vi kan anmäla oss together! :D kram god jul!

2011-12-18 @ 20:52:51
URL: http://sukkersukker.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0