Vinröda byxor

Pheeww! Har en halvtimme på mig att lägga upp dagens outfit, annars blir det ju gårdagens!!! Idag var jag och mamma i Heron City och bowlade. Jag slog fyra strike på slutet, första gången för mig! :) Vi gick också in på Ikea, julpyntet såvgs inte till nånstans, har dem gömt det eller? Jag frågade expediten, hon sa att det tydligen var slut... Jag var där för typ tre veckor sedan, de hade knappt nåt julpynt, bara massa pappersfåglar och mjukisbollar, inget intrssant i år alltså.
Tog på mig mina nhya vinröda byxor från Lindex idag, de sitter jättebra och är verkligen nöjd med dem! :) Vad tycker ni, är det snyggt med vinrött på brallerna? :D






Byxor - Lindex
Blus - H&M
Halsband - Pilgrim
Boots - Skopunkten
Hatt - Mammas
(Strumpor - H&M)

Kul att fota för dagens outfit, inte sant!? Oj, oj, sex minuter kvar till att det faktiskt blir dagens!!!
Ha det så bra! Ska kanske göra lite nattliga julkort!


Kommentarer
Postat av: Ghadia

fina byxor! gillar färgen! :)

2011-12-23 @ 13:25:06
URL: http://ghadia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0