Tillbaka från Turkiet

Hej hej!
Nu är jag tillbaka på bloggen för gott kan jag säga, sommarlovet är nästan över, och med det börjar mitt nya "bloggäventyr". Har verkligen haft ett superskönt sommarlov både här i Sverige och i Turkiet där det var overkliga 36 grader, och bara det i skuggan!!! :) Solat, badat i Medelhavet för första gången, och ätit jättegod mat. Min semester med mamma lyckades, kan man enkelt säga.
Här i Sverige har jag gått och sett sista *snyft, snyft* Harry Potter filmen, shoppat *hmm, hmm* lite grejor, sett Bad Teacher med Ghadia :), och bara haft det väldigt skönt.
Lite svårt att börja skriva här på bloggen igen efter ett sån vilopaus, men jag tror ändå att skrivandet och innehållet kommer lyftas upp till en ny, mer intressantare nivå. Jag vill inte sätta en verklig kategori på min blogg, så som "modeblogg" eller "superpersonlig blogg". Min tanke är att skriva och lägga upp det som faller för och intresserar mig, och förhoppningsvis er också. Med det i tanken kan mina läsare själva sätte ett märke på bloggen om ni nu väljer att göra det. :D Jag kommer alltså skriva allt som kommer upp i huvudet för just det speciella ögonblicket och ni får följa med mig i mitt lilla färgsprakande liv. :)
Jag hoppas innerligt att ni alla har haft ett jätteskönt sommarlov som ni njöt av, för det har jag sannerligen haft! :)





















Ha det bra och njut av sista lovdagarna!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0