Thursday 24/8

Hej hej!
Supergod mat i skolan idag, oxbringa med ris och god tomatsallad, tog två stycken! Efter skolan stannade jag kvar lite och gick på IGSCE surgery för matte. Det var bara 7 pers där, nästan alla från 8a, ingen från vår klass. Vi gick igenom "matrices", och vår mattelärare förklarade allt ganska bra faktiskt, kommer gå nästa gång med! Har fortfarande inte bestämt mig om jag vill göra provet i åttan eller nian, svårt att planera sånt på en gång.
Åkte till biblioteket och gjorde klart min lab-report med en påse godis bredvid mig som uppmuntran. Just det, på tal om godis, min supersnälla...mamma har fixat tandläkarbesök till mig den 20:de september, tack tack, säger jag bara.........
Jag hade på mig en skinnkjol idag (bild imorgon), och fick en tanke om att skaffa skinnshorts också, vinröda för den delen. Vet att H&M har ett par, de är lite höga i priset för mig, så försöker hitta ett par på Myrorna under helgen!
Bild-expressen

Vad tycker ni om skinnshorts? Kommentera! :)

Ha det bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0