Study hard, or else...

Hej hej!
Har inte haft möjlighet till att blogga på grund av att åttan har verkligen börjat på riktigt nu! Försöker så gott jag kan att uppdatera så att ni får nånting intressant att läsa eller kolla på! :)
Vanliga tisdan i skolan idag med vikarie på franska och SO. Jag har märkt att man faktiskt måste "multitaska", göra omkring hundra (hmm, hmm) saker på samma gång när det gäller skolan för att lyckas att hinna med allt som pågår och händer, inte alltid lätt när man vill så gärna blogga med!
Dagens outfit kommer nedan, fotat med ja, min nya, mammas förra Iphone. Jätteglad! Måste fortfarande ha fokus på studierna än på "the appstore"...





Tror ändå att bilderna blir bättre med min kamera än med min Iphone, bättre skärpa och färgnyans.

I only ask to be free. The butterflies are free.
//Charles Dickens

God natt och ha det bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0