Klassisk loafer trend!

Hej hej!
Denna torsdag var fullspäckad med arbete och nya saker att lära. Första läxan är en lab-report och tre artiklar ska skrivas till SO:n under de närmaste veckorna. Åttan har bara börjat, säger jag bara! :)
Idag tänkte jag presentera loafern som är en skomodell som är väldigt moderiktig i höst, det fortsätter till och med in i våren. Loafern finns i alla tänkbara modeller, från den klassiska till högklackat och till den som brukar vardagligt kallas för mockasin. Här nedanför visar jag en Monki outfit som jag har satt ihop själv, väldigt preppy style med veck i kjolen och peter pan krage fast också modern med ridhatten! :)


LOAFERS Mandy 400kr
Hatt Jade 180kr
Kjol Danielle 300kr
Blus Silvia 250kr
Strumpor Polly 30kr

Sån loafer modell är väldigt klassisk så om man verkligen vill ha den rätta känslan tipsar jag er om att gå och leta second hand i vintage i t.ex Myrorna, jag tror ganska säkert att om man letar noga så kommer man hitta ett unikt par.

God natt och sov gott! :-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0