Hypothesis done...and more...

Hej hej!
Har haft en lång dag idag, så som alla i min klass. VI VILL INTE HA 6 LEKTIONER PÅ RAKEN FRÅN 8 TILL 16! JOBBAR VI ELLER!?!?
Ja, där var uttrycket gjort... :-) Ville åka till Handen biblioteket idag och plugga lite, men sen kom jag på att jag glömde min plånbok, så jag gick av i Skogås och vände hem. Åker imorgon. Hade glömt lite till grejer tydligen... :)
Idag hade jag på mig en rosa vintage blus, mina vida jeans från igår och mina svarta spetsiga Monki skor. Ingen bild eftersom den var bortglömd precis som rutat papper och lim till biblioteket!
Imorgon kommer det bli kjol väder, alltså 23 grader på dan, så fram med shortsen och kjolarna och njut av de sista soldagarna, till och med om jag inte kommer ha barbent. Tror att det är slut på det nu, för nu äntligen börjar hösten komma smygande! :-D
Den absolut perfekta och trendiga höst-makeupen visar Blair Fowler i sin tutorial här nedan, kommer försöka mig på det, men först måste en vinröd ögonskugga införskaffas!



Vill avsluta med dagens quote utan kommentar:
It is not who is right, but what is right, that is of importance. //Thomas Huxley

Night! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0