A little tribute to Belarus

Hej hej!
Å gud!!! Dagen har inte börjat så bra för mig, jag försov mig helt enkelt...och blev väckt av Ghadias sms 10minuter efter att vi hade börjat. Som tur var var det ingen riktig dag idag, utan den traditionella (för vår engelska skola), Clash of the Classes. Det är små tävlingar som alla i en och samma årskurs tävlar i, och vet ni vad??? 8E vann!!! Jag blev superglad, vi har ju inte vunnit sen......ja, jag kommer inte ihåg om vi har vunnit alls! :)
I all hast på morgonen tog jag på mig min nya, väldigt moderna Vitryssland t-shirt som kommer bli min nya gympa plagg. Man kan ju inte säga nej till en fin present från släktingarna va? :D


Blir lite spegelvänt, men det står Belarus på ryska i det vänstra hörnet. Sverige måste få lite vitrysk reklam i varje fall, så jag är glad att hjälpa till. By the way, pappa har en likadan!!! :)

Nu blir det Earl Grey! Grattis ännu en gång till vår roliga klass.

Kommentarer
Postat av: ghadia

kolla du kommer att gilla den: http://www.youtube.com/watch?v=2iYBWmmcYAM&utm_source=youtube&utm_medium=watch&utm_campaign=Jedward_BadBehaviourInternational_UK

2011-08-16 @ 14:55:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0