Owl motif(ve)

Hej hej!
Trodde min kamera har börjat funka på heltid men nej, den stängs av precis när man vill fota den perfekta bilden. Det blev några bilder ialla fall, den stängdes av när jag skulle ta en helkroppsbild, här får ni dem:

Mina lila leggings och oranga strumpor från H&M. :) Skor från ParkWest


Uggle motivet på tunikan, tunikan kommer från Lindex.

Idag var det gympa, med mr.P som tränade oss som slavar istället för Volleyboll som vi bara körde i typ 25min!
Lunchen var god fast jag ville ha en lite annorlunda fyllning i tortellinin, kanske köttfärs eller något. Imorgon blir det talangjakt här på vår skola, jag och Ghadia kommer vara där och hjälpa till behind the stage, kommer bli superkul! :)
Mina favoriter från the Conscious Collection kommer senare i kväll efter att jag har druckit te och sett klart på TopModel.
See ya!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0