En halvutflykt

Hej hej!
Idag vaknade jag som jag trodde försent, hann ialla fall till skolan men inte med frukost. :(
Klassen skulle till Livrustkammaren idag, the utflykt of the year... När vi kom dit fick vi en guidad visning i ung. 1 timme, tog våra kläder ur 1kr skåpen och åkte hem. Wow, vilken händelserik upplevelse! Man fick ju inte ens all info man behövde. Om skolan ska satsa på utflykter får det då bli heldagsutflykter eller utflykter till roligare platser!
Hela veckan är fylld med uppgifter och läxor, man måste klara sig genom läx-djungeln på något sätt, det sättet är att plugga men vem vill göra det hela veckan?! Det enda jag ser fram emot är helgen då jag och Ghadia ska till stan och shoppa! :)
Nu sitter jag här på sängen, har druckit te och ska move on med mina två presentationer, hemkunskap och svenska. Vill hellre sitta här lite längre och se på ett House avsnitt till.
Spelar lite på pianot för att bättra på humöret! :)
Vi ses

Kommentarer
Postat av: Ghadia

Ser också ifram imot helgen! Vilken låt har du lärt dig nu på piano? Jag har själv lärt mig liteee av början av "My heart will go on" :)

2011-04-04 @ 18:49:53
URL: http://ghadia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0