Done, but still going on

Hej hej!
Har varit en "busy week" kan man väl säga utan nån update de senaste två dagarna. Kändes så skönt när man såg i kalendern att man var klar med alla skoluppgifter, men när man bläddrade till nästa vecka såg man: SO-måndag. Ja, man får väl göra det bästa man kan och hinna klart det tills på måndag, brukar gå bra för mig på sådana saker, bara att jobba på. Presenationerna som vi hade i fredags gick jättebra, by the way.
Efter skolan åkte jag och Ghadia till stan och shoppade. Inga bilder på det tyvärr, min mobilkamera är helt paj. Köpte en jeansklänning i Gina Tricot för 50kr och en tunika med en vallmo blomma på för samma pris på H&M, en superbra deal!
Dagens shoppingtips är denna färgglada blus från H&M, på rea just nu och kostar 129kr.
Blus - Flerfärgad
Idag var jag i Farsta centrum, köpte en jättefin sjal/scarf i H&M i liknande mönster som på blusen.

Ha det bra, vi ses!

Kommentarer
Postat av: e m m e l i

Tack så mycket^^) tröjan va ju jätte fin:)

2011-04-09 @ 22:38:27
URL: http://hagelback.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0