Ghadias födelsedags-party

Kom nyss hem från Ghadias födelsedags-party. Hon fyllde tretton år.
Vi hade jättekul!!! Hoppade studsmatta (första gången för mig på två år typ :)), det var verkligen jätteroligt, aven om jag ramlade de flesta gångerna :P
Efter det gick vi till pizzerian och åt världens största pizzor. De var verligen stora, tro mig.
Vi såg på film den sista biten av partyt. Vi såg på The proposal, vi orkade inte se den sista biten av filmen så vi gick ut och hoppa studsmatta istället.
Efter partyt så skjutsa Johannas pappa hem mig. Det var verkligen schyst av dig Johanna, säg tack till din pappa från mig en gång till.
Som jag sa kommer det bli bilder, så här kommer de:

Ghadia och Nathalie


Felicia som inte vill vara med på bild :):)


Lilla jag som är lite rädd för solen :)


Jag igen :)


En fin bild på mig, Ghadia och Johanna


En bild på mina fina skor :)


En jättefin bild på Johanna :)


Jag sa ju att pizzorna var stora :)

Här fick ni mina nyheter för idag
Ha det bra ,och igen, grattis Ghadia!
//Marta


Kommentarer
Postat av: ghadia

haha tack :D jag hade också roligt!! :)

2010-05-15 @ 23:07:32
URL: http://ghadia.blogg.se/
Postat av: Steffi

Fina bilder! :)

2010-05-16 @ 20:37:08
URL: http://stefii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0