Science fair

Idag var det "science fair-dagen" i vår klass.
Man skulle typ göra ett NO projekt, man skulle experimentera och göra olika prövningar på saker.
Jag klistrade på allt på en kartongbit med blått papper över.
Hela klassen skulle ställa ut våra projekt i klassrummet, efter så fick vi gå runt och kolla på varandras.
Efter någon stund så kom sjuorna in och började gå runt, tillsammans med dem kom science lärarna. Allas var bra, det var kul att alla ansträngde sig för att göra sitt bästa.:)
Jag blev jättenöjd med min, alla lärare kom och stanna vid min så jag blev jätteglad.:)
Nu är nästan allt över, vi har kvar den där engelska uppgiften som man ska skriva för MVG. Vet verkligen inte vad jag ska skriva om... Vår lärare är ganska konstig så...
Vet inte direkt cad jag ska göra idag, vila en stund och läsa KP och en bok kanske. Knappast nåt bra på TV idag.
JUST 9 WHOLE DAYS LEFT UNTIL THE END OF THE YEAR!!! :):):)
Ha en trevlig dag!
//Marta

Kommentarer
Postat av: ghadia

JAG VET!!

kan inte vänta tills sommar lov! =)

2010-06-01 @ 16:22:07
URL: http://itsmegaga.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0