Klättra!

Idag skulle vår klass på utflykt till Klätterverket i Sickla o klättra.
Första gången för mig så jag var ganska rädd när jag såg hör hög klätterväggen verkligen var. :)
När jag var där uppe så skaka jag nästan för att det var så läskigt första gången. Ville inte släppa säkringen när jag skulle ner, man skulle släppa händerna från väggen och sen hålla i själva säkringsrepet, var jätterädd för att göra det men det gick och som tur var så kom jag ner.
Det var faktiskt ganska kul när man väl kom igång, till och med om jag aldrig kom upp till toppen på en vägg. :):)
Imorgon är det skolavslutning! :):( Både roligt och tråkigt, tråkigt självklart för att man knappast ses med kompisarna på mer än två månader och roligt för att man får vara fri och ha kul och bara slappa. :) Väldigt spännande blir det också för att vi börjar ju i en ny klass till hösten, nämligen SJUAN! Undrar verkligen vad som kommer hända under det läsåret... Vi får vänta och se, helt enkelt :)
Har gjort klart mitt gratulationskort till mamma, så här ser det ut på framsidan:



Och så här ser den ut på insidan:



Ha en trevlig kväll så ses vi imorgon!
//Marta

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0