Heminredning på PUB

Idag var jag på översta våningen i varuhuset PUB i stan. Där har dem tagit fram en massa fina inredningsprylar. Nästan allt kan man köpa, några saker är bara rekvisitor.
Här kommer det lite bilder som jag tog:

En jättefin träskål, kommer inte ihåg hur mycket den kostade.


Alla sorters blåa tallrikar som hänger på väggen, jättefint tycker jag!


En söt liten skrivmaskin, tyvärr kan man inte köpa den, om man kunde så skulle den säker kosta flera tusen kronor.


En rolig lampa iform av en hatt, den är guldfärgad inuti. Kostar 2500kr!!! :):)
Fåtöljen var skön, by the way. :)


Fanns mycket mer saker där som tyvärr inte får plats här, tog mina favoriter. :):)

Imorgon ska jag hjälpa mamma att laga mat, för på lördag (Kronprinsessans bröllop) ska min morbror och kusin komma från Vitryssland!!! :)
Kommer bli jätteroligt, får se om jag kan lägga upp nån bild nån gång. :)
Ha det bra!
//Marta


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0