Gårdagen

Igår var jag på Åhléns city med mamma.
Jag tittade på väskor och plånböcker och plötsligt hörde jag en röst som pratade i mikrofon.
Jag följde rösten, den tillhörde en make-up artist som pratade om smink från Smashbox. Jag stod och lyssnade på honom en stund och sedan så såg jag ett bekant ansikte. Det tillhörde Laila Bagge! Hon stod lite längre bort och pratade med sin vän. När jag såg henne blev jag lite förvånad, hon var inte så lång som jag hade trott.
När make-up artisten var klar med sitt "tal" så var det en liten paus, efter det så började han visa sminket på Laila, som satt i en sminkstol. Alla var koncentrerade på honom, sakta men säkert började folket känna igen Laila och fota med sina mobiltelefoner.
Här kommer en bild som jag tog från gårdagen på Åhléns:


Ha en trevlig dag!
//Marta

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0