Cleaning day-and I really mean it

Idag var det städdag i skolan. Vi började kl. 10.30, vi åt lunch direkt. Efter det så gick vi till klassrummet för att städa klassrummet. Vår lärare tvingade oss att ta bort tuggummi som var fast under borden med KNIV!!!
Som tur var så gjorde typ två killar i klassen det och vi andra bara torkade borden och stolarna från klotter.
När vi var klara med det så gick vi och rensade våra skåp. Jag slängde nästan alla papper som jag hade i mina mappar, den enda skrivboken som jag tog med mig hem var SO:n för att jag tror att vi behöver den för sjuan, jag har ändå skrivit jättelite där. Vi lämnade nycklarna till vår lärare och fick tillbaka våra depositionerade pengar. Vi fick typ sluta kl. 12.30. :)
När jag kom hem så skulle jag städa. Det var verkligen jättejobbigt att dammsuga varenda vrå i mitt rum, men för månadspengen gör man allt! :) Fick månadspengen på kontot och åkte till Panduro hobby i Farsta centrum för att köpa lite papper till mammas gratulationskort som jag ska göra.
Dagens outfit kommer här:



Klänning-Gina tricot

Ha en bra dag
//Marta

Kommentarer
Postat av: ghadia

Hej! fin klänning. Ja,jag vet har redan sakt det "hundra" gånger ;)

2010-06-08 @ 20:23:47
URL: http://itsmegaga.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0