Wednesday, and you know what that means...

Hej, hej!!!
Första gången jag provar att blogga med den nya blogg.se appen! Blev glad när jag såg den i app-store, nu kan man blogga vart man än är! :-) Ja, kanske inte nu för min del eftersom tre hade strömavbrott igår. Det går bara att ringa, ingen internet, ingenting. Hoppas att det löser sig! :)
Är hemma nu efter en lång och tröttsam onsdag med huvudvärk. Ska gå och ta en tablett efter det här. Men först måste ni ju få min dagens outfit, så här kommer den!

Byxor - Beyond Retro
Tröja - H&M
Skor - Monki
Ring+halsband - Lindex

Ha det bra, och vi ses!
//Marta

PS. Man kan inte ha den fina lila skriften här, bilden är på datan. :(


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0