Skolfoto today...

Hej hej!
Är hemma från en lång "tortyr-onsdag", den är lång i vårt schema, jag lovar! Ja, och så hade vi skolfoto idag också. Tycker det är roligt att ta klassfoto, alltid spännande att se hur alla kommer att se ut sen. Hon som fota helklassen var jättebra, men han som fota själportsträtten asså...Han var typ sur, tråkig och besviken på allt man gjorde, " näsan lite dit, nej hakan åt vänster,nej, nej nej, lyft på huvuduet lite,mmhfmhmhmhm...." Han blev aldrig nöjd och med hans ansiktsuttryck kan man inte heller bli uppmuntrad heller. :(
Här kommer i alla fall min outfit som jag hade till fotot idag, gillar den kjolen jättemycket, den är supermjuk och skön!


Blus - Vero Moda
Kjol+strumpbyxor - H&M
Skor - Deichmann, tror jag.

Den här är favvobilden på länge, gillar hur kjolen rör sig! :)
Mamma kommer hem snart, ska dricka te, sen blir det Engelska och till sist SO, blir mer inlägg framåt kvällen , så håll utkik! :-)

Kommentarer
Postat av: rhiannon

you know that your outfit is really messed up right? coz your top, tights and shoes work but the skirt??? such a big no no.

2011-09-26 @ 18:17:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0