Maybelline Lipsticks

De senaste veckorna har jag blivit mer av ett fan av Maybellines Color Sensational läppstift! :) Har två stycken av dem, Ice Tea 715 som är neutral med lite skimmer, och Cherry Candy 550 som är ett rött läppstift med lite glans. De är verkligen suveräna, jag överdriver inte! Båda är krämiga, ger färg som stannar kvar och inte smetas ut. Alla de luktar bra också, inte den vaxiga vanliga läppstifts lukten utan mer som en fruktigt te lukt, svårt att förklara men man vill ha det på läpparna! Ska leta efter ett pastellrosa läppstift från Maybelline, måste leta under helgen... Tycker att det kommer passa bra med bruna, lite mörkare ögonskuggor.
Vilken färg är er favorit på läpparna? Tyck till!



Cubus hade 25% på allt Maybelline smink förra veckan, undrar om det är kvar, för då är jag där på lördag! :P

Nä, nu måste jag faktiskt göra matteläxan, vare sig jag vill det eller inte. Det är bara sätta på bra musik och köra igång!

Ha det bra! :)


Kommentarer
Postat av: Fia

Åh tack så mycket :) Det är ju egentligen helt fantastiskt att kameran kan skapa såna bilder som man faktiskt inte ens ser med ögat.



Den där Ice Tea 715 låter som nåt för mig, den ska jag nog införskaffa :)

2011-09-08 @ 22:13:59
URL: http://coolafia.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0