Maths...mm...eeeh...I don't know

Hej hej!
Idag är det som sagt torsdag och sovmorgon, gillar dessa dagar förutom att det är matte förstås. Jag brukar gilla mattelektionerna, jag tycker om komplicerade tal och uträkningar, men inte med den undervisningen som vi har nu. Vår lärare förklarar allt men låter oss inte arbeta i boken som man ska göra, tillräckligt mycket för att vara säker på att "ja, nu kan man allt". Man måste alltså ta hand om allt själv, och jobba individuellt hemma. Men vad är våra mattelektioner till då, frågar jag?
Mamma är borta på nån kurs och kommer komma tillbaka imorgon, pappa jobbar som vanligt till elva på kvällen, så jag är ensam hemma! :) (Varför satte jag dir en smiley, undrar ni, va?)
Kamerabatteriet har slocknat och måste laddas så ingen dagens outfit idag...
Ja, nu har sjunde avsnittet av Hells Kitchen laddats ned, ska gå och göra Earl Grey också! :)
  

Vi ses snart!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0