Thursday before the science test

Hej hej!
Mycket plugg som är instoppat i denna vecka, imorrn har vi kemi test, SO uppsats inlämning och Franska brev inlämning. Lärarna vill verkligen få det överstökat! :)
Gav ut posters till vinnarna, kul att ni blev så glada! Tycker ni att jag borde ha fler utlottningar eller har ni några fler förslag till min blogg? Kommentera gärna! :)
Har fortfarande smaken av den mörka chokladen som vi prövade på engelska lektionen, orkar inte med mer choklad, man blir ju proppmätt på det!!!
Dagens outfit kommer här :D



Klänning, strumpbyxor + strumpor - H&M
Kavaj - Åhléns
Boots - Skopunkten

Måste renskriva franska brevet nu, ses senare!


Kommentarer
Postat av: Eyra

Tacktacktack! Har en till plansch på en indisk flicka och de passar super ihop! :-) ska rama in dem och sätta upp när jag flyttat! då skickar jag bilder!

2011-11-17 @ 17:44:00
URL: http://sukkersukker.blogg.se/
Postat av: Ghadia

Fler utlottningar! :)

2011-11-17 @ 20:14:55
URL: http://ghadia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0