The Monkis

Hej hej everyone!!!
Hade på mig min Monki t-shirt igår och idag, tycker jättemycket om den - den är bara så sprallig och sprudlande med alla detaljer! :)
Första gången det inte var god mat i skolan, vem vill äta kålpudding, liksom?! Är rätt så trött efter dagen, med lite träningsvärk från gårdagen då jag hade både idrott och prova på dans, vilket var jättekul by the way! Väntar på mamma så hon kan komma hem och göra lite pannkakor, orkar inte göra dem själv, nämligen... :P Just det, har hört att Vampire Diaries har tagit en liten paus för säsongen och kommer tillbaka i januari, och jag undrar, kommer man orka att hålla ut? Vet inte, det var en svår fråga, men man har ju alltid Merlin! :D




T-shirt - Monki
Byxor - H&M
Skor - Skopunkten

Vill sova lite grann nu...zzzzz...vi ses senare idag! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0