Praotiden är slut...

Hej hej, eller borde jag säga god natt?
Idag var det som sagt min sista praodag på Fotografiska caféet. Det har varit jättekul och extremt roligt att få lära känna alla underbara människor, se hur verkligheten är på en arbetsplats, att även om det är bara ytan som syns så ligger det mycket hårt arbete bakom. Jag har verkligen inspirerats av min vistelse där, och personalen har tydligen också gjort det. Jag har frågat min "chef" om sommarjobb, och hon sa att jag kunde ringa henne lite senare nästa år och att vi skulle ordna det! Är inte det superkul?!?! Jag har även blivit erbjuden ett garderobsjobb under decemberhelgerna, och om jag tackar ja - vilket jag självklart gör, kan jag ringa min jättesnälla chef på måndag!!! Lite pengar är alltid bra att ha, och att få jobba i en sådan arbetsmiljö gör det hela ännu mer spännande!!! :) :)
Lite fakta om min dag var det där ja, och just det, jag skulle säga till er alla som går i min klass att SO-uppsatsen har blivit förflyttad från tisdag till torsdag, superviktigt!

Fin bild från den ljusa sommaren...

Nu blir det min älskade Vampire Diaries!
See you soon!!! :)

Kommentarer
Postat av: Nike♥

Glöm inte ställa en fråga i min fina lilla blogg nu! Alla som frågar något länkar jag eller bloglovinbyte♥



http://nikeez.blogg.se/2011/november/fragestund-one-more-time.html#comment

2011-11-12 @ 13:20:44
URL: http://nikeez.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0