Monki Snow Wow

Har märkt att hela den här bloggdagen handlar bara om Monki stil och kläder, och det gav mig lite inspiration. Vad sägs om att jag varje helg kommer att ha en "trend report"? Jag kommer alltså att välja en designer kollektion som är "the most stylish" enligt mig och trenderna just nu, och jag kommer även att visa lite mer alldagliga alternativ om man vill prova på just den stilen. Man kommer även att se bilder från lookbook för att se på några andra som har tolkat den stilen för ännu mer inspiration! Låter det bra? Ni skulle vara supersnälla om ni kommenterade nedan!:)
Nu till det jag vill visa för er. Monki har släppt ut en "Snow Wow Collection" där dem förbereder sig för vintern och dess mörka och kalla dagar. För att göra vintern lite gladare har de valt att fokusera på lite mer färgglada toner! :)

De har allt från nattplagg till olika accessoarer för att liva upp den dystra stämningen lite grann, kolla gärna in dem här! Varje sak har en liten historia bakom som gör dem extra speciella! :-)

Gossip Girl blir det nu, dusch och sedan en bok i sängen. Är faktiskt spänd på denna idé, tror den kommer funka jättebra! :)

Talent works, genius creates.
// Robert Schumann


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0